marți, 17 martie 2015

Memories Weaken Without Reinforcement, Study Finds

De la stânga sus, sensul acelor de ceasornic: Percepția Computational si cognitiei Lab de la MIT, John D. Schiff, Dr. Maria Wimber, și Enoh Lau / CC BY-SA 3.0, prin Wikimedia Commons
Ca parte a unui studiu pentru a vedea daca amintiri uitate obține de fapt, mai slab in creier, oamenii au fost rugați să se amintească fotografii au fost prezentate de oameni celebri, obiecte obișnuite sau locuri notabile. În timp ce acestea au fost amintind sau vizualizarea imaginilor, scanarea creierului înregistrat modele distincte pentru fiecare imagine.
Un raport arată că abilitatea oamenilor de a aminti ceva și modelul de activitate cerebrala acel lucru generează atât par a diminua atunci când o memorie concurente devine mai puternic.

Ce se întâmplă cu amintiri uitate - parole de calculator vechi, numere de telefon anterioare prietenilor?
Oamenii de stiinta au avut loc de mult două teorii diferite. Una dintre ele este faptul că amintirile nu diminuează, ci pur și simplu se umbrit de noi amintiri. Celălalt este că amintirile mai vechi devin mai slabe, care trage în minte noi parole sau numere de telefon degradează amintiri vechi, astfel încât acestea să nu interfereze.
Diferența ar putea fi semnificativ. Dacă amintiri vechi rămâne puternic și sunt doar tapetat de către noi, acestea pot fi mai ușor pentru a recupera. Asta ar putea fi pozitiv pentru cineva care încearcă să-și amintească numele unei cunoștințe, dar dificil pentru cineva care încearcă să diminueze amintiri de abuz. S-ar putea sugera strategii diferite pentru relaxarea amintiri traumatice, evaluarea martorilor cu privire la crimele, sau ajutând elevii studiază pentru teste.
Acum, un studiu pretinde să facă dovada slăbire memorie prin care arata ca abilitatea oamenilor de a aminti ceva și modelul de activitate cerebrala acel lucru generează atât par a diminua atunci când o memorie concurente devine mai puternic.
Fotografie

Cercetatorii au reusit sa identifice o amprentă neuronale, un model unic de activitate cerebrala, atunci când oamenii se uita la imagini specifice, cum ar fi Marilyn Monroe sau o pălărie.  Credit 
Demonstrarea utilizare sofisticat de scanarea creierului în cercetare memorie, autorii studiului, publicat luni in revista  Nature Neuroscience , par să aibă amprentele digitale neuronale identificate ale amintiri specifice, distinctive modele de activitate cerebrala produse atunci când vizualizați o imagine a unui colier, să zicem, de la un imagine de binoclu sau alte obiecte.
Experimentul, realizat de oamenii de stiinta din Birmingham si Cambridge, Anglia, implicat mai multe etape cu 24 de participanți în primul rând pregătiți să asocieze cuvinte pentru a doua imagini alb-negru independenți din listele de oameni celebri, obiecte ordinare sau scene.
Apoi au completat mai multe sarcini într-un scanner creier. În primul rând, ele s-au dovedit un cuvânt tac și a cerut să amintesc imaginea ei au fost instruiți pentru a lega la acest cuvânt astfel încât imaginea să devină memoria dominant. (Pentru coerență, li sa cerut să reamintească prima imagine care au fost instruiți cu privire la.)
De exemplu, în cazul în care cuvântul "nisip", a fost asociat în primul rând cu Marilyn Monroe și apoi cu o pălărie, oamenii de stiinta a vrut participanții să indice faptul că acestea au fost amintind Monroe prin apăsarea unui buton. Fiecare cuvânt tac a fost stropit în încercarea de patru ori, deci oamenii de stiinta ar putea vedea dacă participanții se uită la cuvântul "nisip" a ales ce în ce mai Monroe pe memoria concurente de pălărie. Au făcut-o.
Apoi, oamenii de stiinta a vrut să vadă ce sa întâmplat cu memoria pălărie: A se sta la fel de intact ca Monroe, deși nu a fost folosit, sau a făcut-o să devină mai puternic? Pentru a evalua acest lucru, oamenii de stiinta au aratat oameni două imagini diferite de Monroe și două imagini pălărie, cerându-le ce versiune au fost instruiți să recunoască. Dacă memoria pălărie nu a degradat, oamenii de stiinta motivat, oamenii ar alege pălăria drept ori de câte ori au luat drept Monroe.
Pentru a măsura succesul, oamenii de stiinta conceput un standard: cât de bine oamenii amintit imaginea corecta a unei persoane celebre care nu au legătură sau un obiect. Acestea au fost imagini au fost prezentate la începutul studiului, dar nu ar avea nici un motiv să se amintească bine, deoarece nu au fost cued să le memorați.
Pentru fete, un standard a fost de doua poze Albert Einstein, iar oamenii ales drept Monroe despre cat si au ales drept Einstein. Pentru obiectele, un standard a fost de două poze cu ochelari de protecție. Sa dovedit de persoane au fost mai rau la cules pălărie corect; au adus aminte ochelarii corect mai bine, chiar dacă memoria lor de ochelari nu au fost consolidate.
Brice Kuhl, un profesor de psihologie la Universitatea din New York, care nu a fost implicat in studiu, a declarat ca a sugerat cu tărie că amintirile concurente obține mai slab, că atunci când oamenii în mod repetat, scos memoria Monroe în testul cuvântul, amintire lor din pălărie diminuat astfel au facut rau la amintindu-l mai târziu.
"Ai putea crede că ar fi mai bine sau cel puțin aceeași" ca și imaginile standard a spus el, "pentru că ai avut doar de fapt un memento pentru pălărie, cuvântul tac", în încercarea scanerului precedent.
Fotografie
Aceste imagini RMN evidențiază parte a creierului cortexul vizual, unde cercetatorii au vazut activitate atunci când oamenii amintit imagini care au fost instruiți pentru a lega la un cuvânt. Credit Dr. Maria Wimber
Că oamenii au avut probleme amintindu pălărie dreapta, a spus el, îl face mai puțin probabil memoria pălărie fost pur și simplu umbrită de Monroe. "Este destul de greu să cred că incapacitatea de a alege pălăria drept are nimic de a face cu Marilyn Monroe la acel moment."
Apoi, cercetatorii au obtinut o "semnatura neuronale" a Monroe, pălărie și alte imagini prin înregistrarea activitatea creierului în cortexul prefrontal în calitate de participanți au văzut fiecare imagine de șase ori, a declarat un autor de studiu, Maria Wimber, un neurolog cognitive de la Universitatea din Birmingham.
Potrivirea aceste semnături modelelor de creier de la "cuvântul tac" test, cercetatorii au văzut că, atunci când a fost demonstrat cuvântul "nisip" în primul rând, creierul oamenilor reflectat atât Monroe și modele pălărie, dar cu ulterioare indicii "nisip", creierele lor a produs mai puține urme pălărie .
"Ne-am uitat amintiri suprimate, degradate în mod activ", a declarat dr Wimber, a cărui colaboratori inclus Michael C. Anderson, un susținător vechi al teoriei suprimarea de memorie. "Nu este doar faptul că amintirile țintă a obține mai puternice; alte amintiri obține mai slab. "
Această interpretare nu este în mod necesar acceptată de sustinatorii memorie umbrind și teorii similare.
"Cumpar că modelele creierului devine mai puțin și mai puțin similare cu pălărie", a spus David E. Huber, un profesor de stiinte psihologice si creier de la Universitatea din Massachusetts, Amherst, de asteptare tehnica semnatura neuronale interesant. "Interpretarea lor de care este faptul că memoria pălărie a fost degradat. Este de asemenea posibil ca din ce in ce, ai învățat să te gândești la altceva decât pălărie. "
Dr. Huber remarcat faptul că în timp ce oamenii efectuate sub nivelul standard la alegerea pălărie dreapta, a fost surprinzător ei nu au fost mai bune decât standard, cu Monroe. Dr. Wimber a spus ce a fost surprins sa, de asemenea, dar teoria ei este că încețoșarea mentală apare "mai des să vă aducă o imagine înapoi la minte", așa detalii se pierd.
Kenneth Norman, un neurolog Princeton care, de asemenea, nu a fost implicat in studiu, a declarat că a crezut el a arătat un efect de slăbire, memorie, dar că "uitând este determinat multiplica, iar cele două explicații principale, ele nu sunt exclud reciproc."
El a spus aplicații terapeutice ale slăbire memorie ar putea include teama de ceva de genul șerpi stingere.

"Dacă cineva arata o imagine de desene animate de un șarpe, drăguț, amuzant", a spus el, "în momentul în care le-ați provocat place șarpele a depăși nu place sarpele. Dacă doriți să slăbească de fapt o amintire, ceea ce trebuie să faceți este să-l culoare. Este procesul de memorie care vine în minte ca un concurent, dar a pierdut competiția. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu